نشانی شرکت: مازندران، ساری، میدان معلم، جنب داروخانه دکترخلوتی، ساختمان نور، ط4، واحد 11
تلفن: 09128386591 و 01133246251

معرفی ویژگی Interval Shooting در پهپادهای Teodrone

فعالسازی عکسبرداری اتوماتیک توسط پهپادهای PPK در بازه های زمانی 1.3 و 1.8 ثانیه

* اگر از نرم افزاری مانند Litchi در طراحی مسیر های پروازی خود استفاده میکنید که قابلیت پرواز بدون عکسبرداری دارد، می توانید از این قابلیت کیت Ashot که در پهپاد شما نصب شده است استفاده کنید.

* این قابلیت حتما نیازمند کارت حافظه پرسرعت از نوع U3 و ترجیحا از برند Sandisk می باشد.

* یکی از دکمه C1 یا C2 (در این مثال C1) که در زیر ریموت کنترل قرار دارند را در تنظیمات نرم افزار DJI GO4 به قابلیت Camera up and down اختصاص دهید و سپس مراحل زیر را اجرا کنید:

برای فعال شدن عکسبرداری در هر 1.3 ثانیه
هنگامی که دوربین به سمت پائین قرار دارد، دکمه C1 را دو بار پشت سرهم و خیلی سریع (در 1 ثانیه)فشار میدهیم تا دوربین یکبار به بالا بیاید و سپس دوباره به سمت پائین برگردد و شروع به عکسبرداری در بازه های 1.3 ثانیه ای کند. جهت قطع کردن این نوع عکسبرداری نیز همین مراحل را مجدد اجرا کنید یعنی هنگامی که دوربین به سمت پائین قرار دارد و در حال عکس برداری می باشد، کافیست دکمه C1 را دو بار پشت سرهم(با سرعتی آرام) فشار دهیم تا عکسبرداری قطع گردد.

 

برای فعال شدن عکسبرداری در هر 1.8 ثانیه
هنگامی که دوربین به سمت پائین قرار دارد، دکمه C1 را دو بار پشت سرهم و کمی آهسته تر (در 2 تا 3 ثانیه) فشار میدهیم تا دوربین یکبار به بالا بیاید و سپس دوباره به سمت پائین برگردد و شروع به عکسبرداری در بازه های 1.8 ثانیه ای کند. جهت قطع کردن این نوع عکسبرداری نیز همین مراحل را مجدد اجرا کنید یعنی هنگامی که دوربین به سمت پائین قرار دارد و در حال عکس برداری می باشد، کافیست دکمه C1 را دو بار پشت سرهم(با سرعتی آرام) فشار دهیم تا عکسبرداری قطع گردد.

پشتیبان تلگرام